Послуги

Дослідження ринку та Аналіз даних

Процес збору та аналізу зовнішніх і внутрішніх даних для отримання цінної інформації для прийняття рішень

Типові проблеми, з якими стикаються компанії:

  • Ідентифікація нових можливостей щодо клієнтів, сегментів і ринків
  • Запуск нових продуктів і їх позиціонування, або розвиток додаткових асортиментних позицій
  • Ребрендинг або перезапуск існуючих продуктів
  • Аналіз клієнтської бази (сегментація клієнтів, цільові пропозиції)
  • Підвищення ефективності поточних пропозицій
  • Вирішення стратегічних проблем

Навіщо звертатися до консультантів?

  • Консультанти мають необхідний досвід, ноу-хау і інфраструктуру для швидкого і якісного аналізу даних і ефективної візуалізації
  • Консалтингові послуги економлять час клієнта, таким чином, прискорюється процес прийняття рішень і витрати компенсуються в стислі терміни
  • Консультанти є експертами в різних сферах діяльності (наприклад, статистика, соціологія, економетрика, маркетинг і реклама, крім того, вони мають відповідний досвід, накопичений в різних галузях і країнах)
  • Консультанти надають нейтральну і незалежну інтерпретацію даних
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ

Внутрішній маркетинговий аудит

Аналіз існуючих продуктів і портфоліо брендів, оцінка їх ефективності і типів клієнтів

Результат: огляд продуктів та клієнтів компанії

Дослідження ринку

Аналіз ринку включає дослідження ринкової структури, споживчих переваг і очікувань, проведення сегментації клієнтів, вивчення конкурентів і каналів розповсюдження

Результат: повне розуміння ринку та його поточних тенденцій

Розробка стратегії

Для створення стратегії націленої на потреби конкретного клієнта, використовується інформація з різних джерел, що охоплює питання позиціонування нового продукту, програми лояльності клієнтів, розробки нової маркетингової стратегії для існуючих продуктів і брендів тощо

     Результат: детальна стратегія з планом дій

Реалізація

При необхідності ми допомагаємо в реалізації стратегії, беремо участь в моніторингу досягнень, контролюємо проміжні результати та надаємо допомогу керівництву в прийнятті рішень

Результат: успішне застосування стратегії відповідно до умов ринку